''Aynı gökyüzüne bakıyor isek, aynı oyuncak ile oynayabiliriz'' gayesiyle yola çıktığımız projemiz için gerekli olan malzemelerimiz temin edilerek sürece başlandı. Çocuklar aileleri ile birlikte dolgu oyuncaklar tasarladılar.
Tasarlanan her oyuncak iki adet dikilecek şekilde planlandı. Ardından kalıplarını çıkarıp dolgu oyuncakların dikimlerini tamamladılar. Süreçte A, B ve C şubelerinin veli- öğrencileri işbirliği içinde oldular. Oyuncaklardan 1 tanesini kendisine, 1 tanesini ise deprem bölgesinden eşleşmiş olduğumuz okuldaki çocuklara paketleyerek gönderdiler. Çocukların olumlu davranış gelişimi üzerindeki en önemli etken olan aileyi projeye katarak çocuklarda davranışın sürdürülebilir olması sağlandı. Günlük yaşam ve tarihsel zamana uygun olarak somut yaşantı gerçekleştirilmesine olanak sağlandı. Aile,çocuk,okul üçgeninin en verimli şekilde kullanılabilmesi için etkili bir süreç gerçekleştirildi.